1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

„Soki i musy – witaminy w SMART formie”

Nowa kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie" to trzyletni program, który ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Kampania obejmie aż pięć rynków: polski, czeski, litewski, rumuński i słowacki.

Czytaj więcej...

Jak zagospodarować nadwyżki?

Polska jest ważnym europejskim producentem żywności. Ograniczenia w handlu z Federacją Rosyjską wymusiło na branży poszukiwanie nowych możliwości zagospodarowania nadwyżki w produkcji żywności i potrzebę dywersyfikacji rynków zbytu.

Czytaj więcej...

6. Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa już wkrótce (1 - 3 maja we Wrocławiu)

57 stoisk z piwem oferujących ponad kilkaset rodzajów piw lanych ze 126 browarów oraz ponad 2 razy tyle piw butelkowych pochodzących z różnych zakątków świata - na niespełna miesiąc przed imprezą już wiadomo, że 6 Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa pod względem oferty piwnej po raz kolejny pobije dotychczasowe wyniki i utrzyma miano największego festiwalu piwnego w Polsce. Impreza odbędzie się w długi weekend 1-3 maja na Stadionie Wrocław. Z uwagi na olbrzymie zainteresowanie wydarzeniem, organizator Festiwalu - wrocławskie Centrum Kultury "Zamek" - zdecydował się na zwiększenie powierzchni Festiwalu, w tym roku udostępniając uczestnikom całą esplanadę stadionu.

Czytaj więcej...

43 akwizycje w marcu 2015

Jak podaje na swoim blogu Richcard Hall, szef Zenith International w marcu 2015 miały miejsce 43 akwizycje w żywności i napojach. Największa o wartości 40 mld USD to przejecie firmy Kraft przez Berkshire Hathaway (Warren Buffet) i połączenie z firmą Heinz.

Czytaj więcej...

Złote Medale Targów WorldFood Warsaw 2015 wręczone!

14 kwietnia w restauracji Belvedere w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród w tegorocznej edycji konkursu Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw.
Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Profesjonalne jury oceniło wyroby w kilku kategoriach: gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji. Przy tworzeniu werdyktu pod uwagę brano kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.

Czytaj więcej...

Lech Browary Wielkopolski z białymi certyfikatami

W ślady Tyskich Browarów Książęcych idzie kolejny browar Kompanii Piwowarskiej. Od niedawna Lech Browary Wielkopolski mogą się poszczycić posiadaniem aż czterech białych certyfikatów, czyli świadectw efektywności energetycznej, przyznanych za redukcję zużycia energii równą niemal 265 toe.

Czytaj więcej...

Przejęcia w branży napojowej

Jak podaje Richard Hall prezes Zenith International na swoim blogu bevblog.net w lutym 2015 r. miało miejsce 36 przejęć i fuzji w kategorii żywności i napojów.

Czytaj więcej...

Soki i musy - w SMART Formie

Witaminy podane w wygodnej i smacznej formie? Tak! Ruszyła nowa kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie". Trzyletni program ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej, przez stronę www i fanpage na Facebooku, jak również w działaniach PR i BTL. Kampania obejmie aż pięć rynków: polski, czeski, litewski, rumuński i słowacki.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz