1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Godzina Mistrzów Ż – nowa aktywacja od Żywca

Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej degustacji. Doceniając ich kunszt, marka Żywiec, rozpoczęła właśnie aktywację – Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca.


Bohaterami kampanii i konkursu „Godzina Mistrzów Ż” są autentyczni browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej, którzy stoją za recepturami piwnych specjalności Żywca. Celem akcji jest odkrywanie przed konsumentami bogactwa piwnego świata oraz tajników warzenia piwa. Jednym z nich jest Godzina Ż, podczas której żywieccy piwowarzy spotykają się, aby sprawdzić jakość warzonego piwa i upewnić się, że każda partia spełnia najwyższe wymogi.
Od 26 listopada do 16 grudnia br. na stronie style.zywiec.com.pl każdy dorosły wielbiciel piwa Żywiec może wziąć udział w konkursie „Godzina Mistrzów Ż”. Codziennie, punktualnie o godzinie 19.00, publikowane jest nowe zadanie, aktywne jedynie przez godzinę. Aby mieć szansę na wygraną, należy wejść na stronę marki między 19.00 a 20.00 i odpowiedzieć na zadane pytanie. Każdego dnia do wygrania jest ręcznie robiony zegarek marki Plantwear oraz szklanki do piwa dedykowane poszczególnym gatunkom piwnych specjalności Żywca. Obecnie dostępne są: Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i tegoroczna nowość – Żywiec Sesyjne IPA.
Żywiecka Szkoła Piwowarska to symbol browarniczego kunsztu i najwyższej jakości – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Kierownik Marki Żywiec. Żywiec od lat otwiera przed konsumentami drzwi do piwnego świata, odkrywając jego sekrety. Godzina Mistrzów Ż to kolejna szansa dla miłośników piwa, aby lepiej poznać żywieckie piwne specjalności oraz ten wyjątkowy rytuał naszych mistrzów.
Aktywacji towarzyszy kampania w internecie i mediach społecznościowych.

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz