Produkty
Okocim - piwo ze 170-letnią historią
Pasja do warzenia piwa, doświadczenie piwowarów i 170-letnia historia stoją u podstaw piwa Okocim. Marka wraca obecnie do swoich korzeni, odświeżając portfolio produktowe oraz komunikację. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Okocim odwołuje się do historii browaru, wartości wyznawanych przez jego założyciela Jana Goetza, a także podkreśla rolę piwowarów, dla których pasją życia jest warzenie najlepszego piwa i dzielenie się nim z innymi.
Firma Carlsberg zaprezentowała projekt ekologicznej butelki z włókna drzewnego
Projekt ekologicznej butelki z włókna drzewnego (Green Fibre Bottle) przedstawiono 28 września na konferencji Sustainable Brands 2016 w Kopenhadze. Butelka ma zostać testowo wprowadzona na wybrany rynek w 2018 roku.
„Społem” rozszerza gamę produktów o sosy w butelkach barierowych Eurosqueeze 350 ml
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem”, jeden z liderów polskiego rynku majonezu, rozszerza gamę produktów o sosy w butelkach barierowych Eurosqueeze 350 ml.
Protest sadowników w Warszawie; chcą eksportować jabłka do Rosji
Sadownicy zrzeszeni w Związku Sadowników RP demonstrują w poniedziałek w Warszawie, domagając się zmiany charakteru sankcji wobec Rosji, tak by możliwa była sprzedaż jabłek do tego kraju, lub wprowadzenia rządowych rekompensat dla producentów jabłek.
Marwit postawił na rozwiązania informatyczne INFOVER
Firma Marwit, ogólnopolski lider w produkcji i dystrybucji świeżych produktów, wdrożyła SYLOGIS – system informatyczny autorstwa kieleckiej spółki INFOVER. To innowacyjne rozwiązanie usprawnia procesy związane z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, wpływając tym samym na wzrost sprzedaży.
Warzywa - surowe czy gotowane – które są zdrowsze?
Jarzyny i słodkie owoce to bogactwo cennych substancji odżywczych i witamin. Nie każdy jednak wie, że w niektórych przypadkach poddanie ich obróbce sprawi, że staną się bardziej wartościowe niż ich surowe odpowiedniki. Jak należy je przygotować, aby dostarczyły naszemu organizmowi maksymalną ilość pożądanych składników?
Puszka na 100-lecie Legii
Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania digital, całość potrwa do 18 września.
Jacobsen Export Lager 1874 – piwo, którym raczył się Hans Christian Andersen
Z okazji festiwalu Hansa Christiana Andersena w duńskim Odense, mieście urodzenia pisarza, należąca do Grupy Carlsberg warzelnia Jacobsen Brewhouse odtworzyła piwo, którym w 1874 roku raczył się autor najsłynniejszych bajek świata.
Pilsweizer wprowadza na rynek piwo Czechosłowackie, nawiązujące do złotej ery browarnictwa czechosłowackiego
Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadza na rynek nową propozycję dla piwnych smakoszy – Czechosłowackie należące do kategorii pils. Piwo właśnie trafia do dystrybucji. Jego etykieta nawiązuje do złotej ery czechosłowackiego piwa, czyli międzywojennych lat Pierwszej Republiki Czechosłowackiej (1918 – 1938).