1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Lemoniada Tymbark wraca z nowym, arbuzowym smakiem!

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku!
Tymbark niezmiennie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Linia limitowanych Lemoniad to napoje doceniane przez każdego, kto szuka nie tylko unikalnych smakowych połączeń, ale i popularnych produktów w oryginalnej formie.

Czytaj więcej...

FRANK’S RedHot - ostro wchodzi do Polski

W ramach współpracy z firmą McCormick, globalnym liderem na rynku przypraw i produktów smakowych, agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek FRANK’S RedHot - kultowy amerykański sos. Kampania pod hasłem “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu. Komunikacja trwać będzie do końca grudnia 2019 roku. Skierowana jest do wszystkich miłośników idealnego połączenia ostrości i smaku.

Czytaj więcej...

Nowość od Somersby, tym razem bez alkoholu!

Marka Somersby przygotowała na majówkę kolejną w tym roku nowość. Tym razem jest to propozycja dla wielbicieli owocowych smaków
bez procentów. Na rynek wchodzi Somersby Pear 0,0% - pierwszy wariant bezalkoholowy w ofercie Somersby.

Czytaj więcej...

Mus+Jogurt = smakowite połącznie Kubusia

Gdy nie wiadomo, co wybrać – Kubuś zawsze proponuje połączenia zgodne z Dziecięcymi Standardami. Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii.

Czytaj więcej...

Portfolio wydmuchiwarek Kosme rozszerza się. Mniej znaczy więcej

Wydmuchiwarki KOSME dysponowały do tej pory czterema, sześcioma, siedmioma i ośmioma formami rozdmuchowymi. Firma Kosme zdecydowała się na poszerzenie swego portfolio o dwa nowe systemy dla małego zakresu wydajności: wydmuchiwarki rotacyjne KSB 3R Compact i KSB 4R Compact. Ta ostatnia zastępuje KSB 4R ze standardowego typoszeregu.

Czytaj więcej...

Wakacyjna rewolucja 0,0%! Marka Okocim wprowadza bezalkoholowe radlery

Marka Okocim wprowadza na rynek nowe warianty radlerów 0,0%.  W drugiej połowie marca dostępne będą dwie nowości - Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% oraz Radler Jabłko z czereśnią 0,0%. Bezalkoholowy wariant Radler Wiśnia z pigwą 0,0%, dotąd dostępny  w wybranych sieciach handlowych, trafi teraz do ogólnopolskiej sprzedaży.

Czytaj więcej...

Malina i borówka amerykańska - nowy radler marki Okocim

Na zbliżający się sezon marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera. W marcu na półki sklepowe trafia już Okocim Radler Malina  z borówką amerykańską. Nowa propozycja to orzeźwiające połączenie piwa Jasnego Okocimskiego oraz owocowej lemoniady.

Czytaj więcej...

Wygodne owoce to mus!

W nowej kampanii Tymbark przypomina, że warto sięgać po wygodne rozwiązania. W niektórych sytuacjach owoce mogą być nieco zawodne… nie to, co praktyczny mus! Musy Tymbarku w trzech smakach do wyboru to 100% owoców, w wygodnej i poręcznej formie.

Czytaj więcej...

Somersby kusi smakiem Mango & Lime

Marka Somersby co roku zaskakuje konsumentów nowymi wariantami smakowymi. Już w marcu na półki sklepowe trafi Somersby o smaku mango z limonką.

Somersby Mango & Lime to letni smak soczystego mango przełamany orzeźwiającą limonką. Idealnie wpisuje się w aktualne trendy panujące wśród konsumentów, którzy nieustannie poszukują nowości, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz