1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Procenty w piwie trzy razy droższe niż w wódce

Co sprawia, że średnia stawka akcyzy na mocne alkohole w Unii Europejskiej jest trzy razy wyższa niż na piwo? Eksperci Europe Economics obliczyli, że „czyste procenty” pochodzące z piwa są średnio dwuipółkrotnie droższe w produkcji niż te z mocnych alkoholi. Przeciętny koszt otrzymania litra czystego alkoholu w piwie wynosi 16,54 Euro, podczas gdy w napojach spirytusowych – 6,65 Euro . To z tego powodu, aby zrównać rynkowe szanse obu trunków, większość krajów Unii Europejskiej obciąża wódkę odpowiednio wyższą akcyzą.

Czytaj więcej...

Piwo Łomża z nową butelką

Browar Łomża, wraz z nową strategią komunikacji, wypuścił na rynek piwo Łomża Jasne w nowej butelce – zoptymalizowanej względem dotychczasowego i lubianego przez konsumentów smukłego kształtu. Najnowszy projekt podkreślił tę cechę, a dodatkowo szyjka butelki zyskała cztery wytłoczenia, nawiązujące do tradycji browaru – w postaci odnowionej wersji jego znaku sprzed kilkudziesięciu lat. Takie właśnie było zadanie projektowe: uzyskanie opakowania szklanego, podkreślającego regionalizm i historyczną tożsamość marki przy jednoczesnym zachowaniu jej dotychczasowych, lubianych przez konsumentów atrybutów. Za wykonanie tego zadania odpowiedzialne jest studio THIS. W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Jej ostateczny kształt osiągnięto przy współpracy z hutą Ardagh Glass w Gostyniu, gdzie została wyprodukowana.

Czytaj więcej...

Żywiec Amerykańskie Pszeniczne

Piwna rewolucja trwa w najlepsze. Konsumenci chętnie sięgają po piwa gatunkowe, a liderem kategorii piwnych specjalności od kilku lat niezmiennie pozostaje Żywiec. Do szerokiego portfolio tej marki dołączył właśnie nowy styl piwny: Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.

Czytaj więcej...

Polska drugim największym płatnikiem piwnej akcyzy w Unii Europejskiej

Ponad 3,6 mld zł (840 mln Euro) rocznie wpływa do budżetu państwa z tytułu podatku akcyzowego od piwa płaconego przez polskie browary. To drugi – po Wielkiej Brytanii (4 449 mln Euro), a przed Francją (830 mln Euro) i Niemcami (619 Euro) – najwyższy wynik w Unii Europejskiej. Kwota, jaką w formie akcyzy odprowadza do skarbu państwa branża piwowarska wystarczyłaby na pokrycie kosztów rządowego programu „Mieszkanie dla Młodych”.

Czytaj więcej...

Soplica prezentuje uszlachetniony, czysty smak owoców

Soplica, jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce, nie zwalnia tempa. Po innowacyjnych wprowadzeniach w rodzinie nalewek, Soplica rozszerza portfolio swojej czystej wódki, Soplicy Szlachetnej. Z końcem czerwca na rynku pojawi się unikalny produkt - połączenie czystej wódki z dodatkiem naturalnych, owocowych destylatów – Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką.

Czytaj więcej...

Nowe Żytniówki Czyste z nutami polskich, tradycyjnych smaków

Do portfolio Żytniówki, jednej z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, od 1 lipca br. dołączą dwie, zupełnie nowe, czyste wódki z nutami smakowymi. Zgodnie z najnowszymi, rynkowymi trendami, Żytniówka Czysta pojawi się w dwóch, zupełnie nowych odsłonach, wzbogaconych tradycyjnymi nutami smakowymi chleba i chrzanu.
Żytniówka, unikalna marka z serca Podlasia, jest jedną z najszybciej rosnących wódek na świecie . Za jej sukcesy sprzedażowe na rodzimym gruncie odpowiadają warianty słodko-gorzkie oraz Żytniówka Czysta - lider sprzedaży w segmencie wódek ekonomiczych. Po ubiegłorocznych wprowadzeniach unikalnych smaków w segmencie słodko-gorzkim, Żytniówki Gorzkiej z Pigwą i Żytniówki Gorzkiej z Pomarańczą, a także odświeżeniu linii opakowań i komunikacji marki, nadszedł czas na rozszerzenie portfolio Żytniówki Czystej.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz