Produkty
Marka CIN&CIN zmienia design opakowań
Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów marki CIN & CIN. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów.
Nieprawidłowości na rynku wyrobów winiarskich
W ostatnich miesiącach pojawiły się na półkach polskich sklepów napoje alkoholowe na bazie piwa, imitujące popularne rosyjskie wyroby winiarskie i opakowane w sposób niezgodny z prawem. Ich producent zaopatruje ponadto butelki w „banderole" naśladujące znaki skarbowe akcyzy oraz korki „grzybki" zastrzeżone dla win musujących.
Świąteczne piwo z Browaru Okocim
Limitowana edycja sezonowego piwa Świątecznego z Browaru Okocim jest już dostępna na sklepowych półkach. Bogate w smaku, ciemne piwo o wyrazistym korzennym aromacie, będzie dostępne do stycznia 2015.
„Rusz się po zdrowie!” – druga edycja inicjatywy DrWitt
DrWitt, jedna z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova, uruchomił właśnie nową, szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015.
Dwie nagrody dla Tetra Pak za innowacje środowiskowe
Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, został wyróżniony dwiema prestiżowymi nagrodami za innowacyjność. Opakowanie Tetra Top® z odrywaną górną częścią z tworzywa uzyskało miano „Najlepszego Kartonu", a nakrętki Tetra Pak wykonane z surowców odnawialnych zwyciężyły w kategorii „Najlepsze Zamknięcie". Nagrody wręczono podczas gali World Beverage Innovation Awards, która odbyła się w Norymberdze w Niemczech.
Piwny sezon zakończony
Trzeci kwartał 2014 roku okazał się porównywalny z analogicznym okresem roku ubiegłego. Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych przekazów reklamowych – w 2013 roku liczba ta wyniosła 562. Z raportu przygotowanego przez Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że żadna z reklam piwa wyemitowanych w okresie 1 lipca – 30 września nie naruszyła zasad Kodeksu Etyki Reklamy.
Kwas chlebowy dynamicznie rozwijającą się kategorią
Polacy coraz częściej sięgają po Razowy Kwas Chlebowy - zdrową alternatywę dla słodzonych i przepełnionych sztucznymi dodatkami napojów gazowanych – wynika z raportu sprzedaży przeprowadzonego przez Nielsena dla firmy Van Pur.
Czterokrotny wzrost sprzedaży cydru
Z początkiem 2013 r. ustalono odrębną stawkę podatku akcyzowego na cydry i perry, co pozwoliło kolejnym rodzimym firmom z sukcesem wejść na polski rynek. Od tego momentu popularność cydru nieprzerwanie rośnie, a jego spożycie, do października 2014 r. jest już ponad 4- krotnie wyższe niż w roku ubiegłym.
Rząd rzuca kłody pod nogi polskiego cydru
Z powodu braku zgody resortu zdrowia na reklamę cydru oraz oporu resortu finansów nie uda się raczej doprowadzić do zawieszenia akcyzy na cydr, poinformował minister RiRW Marek Sawicki.