1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Marka CIN&CIN zmienia design opakowań

Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów marki CIN & CIN. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów.

Czytaj więcej...

Nieprawidłowości na rynku wyrobów winiarskich

W ostatnich miesiącach pojawiły się na półkach polskich sklepów napoje alkoholowe na bazie piwa, imitujące popularne rosyjskie wyroby winiarskie i opakowane w sposób niezgodny z prawem. Ich producent zaopatruje ponadto butelki w „banderole" naśladujące znaki skarbowe akcyzy oraz korki „grzybki" zastrzeżone dla win musujących.

Czytaj więcej...

Świąteczne piwo z Browaru Okocim

Limitowana edycja sezonowego piwa Świątecznego z Browaru Okocim jest już dostępna na sklepowych półkach. Bogate w smaku, ciemne piwo o wyrazistym korzennym aromacie, będzie dostępne do stycznia 2015.

Czytaj więcej...

Dwie nagrody dla Tetra Pak za innowacje środowiskowe

Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, został wyróżniony dwiema prestiżowymi nagrodami za innowacyjność. Opakowanie Tetra Top® z odrywaną górną częścią z tworzywa uzyskało miano „Najlepszego Kartonu", a nakrętki Tetra Pak wykonane z surowców odnawialnych zwyciężyły w kategorii „Najlepsze Zamknięcie". Nagrody wręczono podczas gali World Beverage Innovation Awards, która odbyła się w Norymberdze w Niemczech.

Czytaj więcej...

Piwny sezon zakończony

Trzeci kwartał 2014 roku okazał się porównywalny z analogicznym okresem roku ubiegłego. Branża piwowarska wyemitowała łącznie 578 nowych przekazów reklamowych – w 2013 roku liczba ta wyniosła 562. Z raportu przygotowanego przez Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że żadna z reklam piwa wyemitowanych w okresie 1 lipca – 30 września nie naruszyła zasad Kodeksu Etyki Reklamy.

Czytaj więcej...

Czterokrotny wzrost sprzedaży cydru

Z początkiem 2013 r. ustalono odrębną stawkę podatku akcyzowego na cydry i perry, co pozwoliło kolejnym rodzimym firmom z sukcesem wejść na polski rynek. Od tego momentu popularność cydru nieprzerwanie rośnie, a jego spożycie, do października 2014 r. jest już ponad 4- krotnie wyższe niż w roku ubiegłym.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz