1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Żywiec 0.0% Białe dołącza do rodziny piwnych specjalności Żywca

Moda na piwa bezalkoholowe oraz piwne specjalności nie ustaje. Kategoria piw bezalkoholowych w 2018 roku urosła o 80%, a piwne specjalności wciąż rosną szybciej niż rynek. Dlatego marka Żywiec chcąc kształtować trendy w obu tych kategoriach właśnie wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowe piwo bezalkoholowe – Żywiec 0.0% Białe.

Czytaj więcej...

Redd’s Mango i Cytryna – nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogaco-na zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia
z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygo-towała Kompania Piwowarska.
Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s o słodkim, tropikalnym aromacie mango przełamanym odświeżającą nutką cytryny to hit nadchodzącego sezonu. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa Mango i Cytryny przenosi w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych optymizmu wakacji. W tym sezonie szklanka z Redds’em będzie zawsze do połowy pełna! Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Czytaj więcej...

Nowość wśród specjalności – ikona piw pszenicznych wkracza do kolekcji Książęcego

W kolekcji Książęcego właśnie pojawiło się Książęce Weizen. To już szósty stały wariant w rodzinie piwnych specjalności – niezwykle orzeźwiający, serwowany w wysokiej, zwężonej
w talii szklance i z charakterystyczną czapą piany. Idealny dla koneserów, którzy cenią sobie zarówno walory smakowe, jak i wizualne piwa.
Po dwóch premierach z początku 2018 roku, w drugim półroczu Książęce święciło triumfy na piwnych konkursach, teraz zaś powraca z kolejną nowością. Tym razem w poszukiwaniu inspiracji piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych sięgnęli do odległej historii – aż pięć wieków wstecz – i zajrzeli za zachodnią granicę, do Bawarii, będącej kolebką piw pszenicznych.

Czytaj więcej...

HARNAŚ - rebranding marki

W ramach odświeżenia marki, piwo Harnaś zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne.

Czytaj więcej...

Innowacyjna forma energii od Tigera!

Dla wszystkich, którzy potrzebują energetycznego zastrzyku w skondensowanej formie, marka przygotowała unikalny Energy Gel. Nowość to rozwiązanie dla każdego, kto ceni funkcjonalność i natychmiastowe efekty! Energy Gel występuje w trzech wariantach smakowych do wyboru i jest już dostępny w sieci sklepów Żabka!

Czytaj więcej...

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została jednym ze zwycięzców jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu, która zwyciężyła w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

Czytaj więcej...

Nowa puszka Heinekena

Pierwsza w historii Heinekena dedykowana Jerzemu Dudkowi puszka z limitowanej edycji to nie wszystko, co marka przygotowała w tym roku dla swoich wielbicieli w punktach sprzedaży. Heineken po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, wprowadzając do sprzedaży kultowe piwo w nowej, designerskiej odsłonie. Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje jakość i premiowość produktu.

Czytaj więcej...

Ulubione warzywa i owoce Polaków? Pomidory i jabłka na czele

W naszej diecie powinno znaleźć się codziennie przynajmniej pięć porcji warzyw i owoców. Tymczasem niemal 1/3 Polaków uważa, że każdego dnia wystarczy zjeść dwie-trzy porcje. Biorąc pod uwagę zalecenia ekspertów – to zdecydowanie za mało. Mimo wciąż niedostatecznego spożycia tych produktów, polscy konsumenci mają jednak swoje preferencje: z badania zrealizowanego na potrzeby kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” wynika, że najbardziej lubią pomidory i jabłka.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz