1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Lech Ice Bloody Orange: orzeźwiająca nowość od Leszka

Oferta popularnego na rynku radlerów Lecha Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange – miks piwa i lemoniady o orzeźwiającym smaku pomarańczy. Wszystkie warianty Lecha Ice dostępne są teraz w opakowaniach z odmienioną szatą graficzną.

Lech Ice Bloody Orange butelka

Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą – mówi Mateusz Banach, młodszy menedżer marki Lech.
Nowy wariant polubią Ci, którzy na upalne dni poszukują piwa
o mniejszej goryczce i lubią delikatny, a zarazem rześki, owocowy smak. Miksy piwa z lemoniadą z rodziny Lech Ice zawierają 2% alkoholu, czyli mniej niż klasyczne lagery.
W nadchodzący sezon Lech Ice wchodzi z nowymi, apetycznymi opakowaniami, a do spróbowania wariantu Bloody Orange zachęca etykieta w energetycznym pomarańczowym kolorze, przedstawiająca soczyste owoce.
Promocja Lech Ice Bloody Orange będzie wsparta ogólnopolską kampanią reklamową w Internecie i w sklepach w całej Polsce.
Za kreację spotu i materiałów graficznych Lech Ice Bloody Orange odpowiada agencja GPD, a za nowy design opakowań – Mango Design. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, natomiast agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.
Piwo dostępne jest w butelkach 0,5 l i puszkach 500 ml (także w 4-pakach).
Lech Ice Bloody Orange dostępny jest w sprzedaży od 20 marca br.

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz