1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Leśne orzeźwienie prosto z Okocimia

Marka Okocim wprowadziła na rynek nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy radler to mix piwa (45%) i lemoniady o smaku limonki i owoców leśnych (55%).

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne.

Nowy smak dołącza do obecnych już w ofercie dwóch wariantów smakowych Okocimia – Radler Limonka i Radler Grejpfrut z limonką. Cieszą się one uznaniem konsumentów i już dwa razy z rzędu (w 2015 i 2016 roku) zwyciężyły w swojej kategorii w jednym z najważniejszych konkursów piwnych w Polsce „Chmielaki Krasnostawskie”.

OKOCIM PUSZKA radler lesne new1

Opakowania wszystkich wariantów okocimskich radlerów zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do całej linii piw pod marką Okocim czyli Jasnego Okocimskiego, Mistrzowskiego Portera, Mocnego Dubeltowego i Klasycznej Pszenicy. Na etykiecie radlerów podpisał się również piwowar, który czuwa nad ich tworzeniem.

Premierze nowego Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której spoty, podobnie jak w przypadku całej marki Okocim, mają formę paradokumentu. W reklamie autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy tworzeniu radlerów. Emisja spotów planowana jest od maja w głównych kanałach TV. Towarzyszyć jej będą również działania digitalowe. Pełna linia radlerów będzie również widoczna na billboardach w całej Polsce, a materiały POS pojawią się w punktach sprzedaży. Za produkcję spotów i planowanie działań w digitalu odpowiada agencja Upside, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction, zaś materiały POS oraz projekt opakowań przygotowała agencja EDDA.

Radler Okocim Limonka z owocami leśnymi ma niską zawartość alkoholu 2%
i najlepiej smakuje podany schłodzony w szklance lub bezpośrednio
z mocno schłodzonej butelki.
Jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l w rekomendowanej cenie detalicznej 2,99 zł. za butelkę, 3,49 zł. za puszkę i 13,96 zł. za 4-pak.

Kilka ciekawostek:

Czy wiesz, skąd pochodzi radler?

Nazwa radler wywodzi się z języka niemieckiego i odnosi do napoju niskoalkoholowego, będącego połączeniem jasnego piwa i lemoniady. Legenda głosi, że radler powstał właściwie przez przypadek…

W 1922 r. do położonej w Alpach gospody Kugler-Alm przybyła grupa spragnionych rowerzystów. Sportowcy trafili akurat na moment, gdy w gospodzie kończyło się piwo. Właściciel, Franz Xaver Kugler, postanowił rozcieńczyć posiadane piwo, aby każdy z przybyłych rowerzystów mógł ugasić pragnienie. Nie chcąc jednak dodawać do niego wody, dodał sok z cytryn. Tak sporządzony napój nazwał Radlermass - słowo radler oznacza w dialekcie bawarskim rowerzystę, a mass - litr piwa.
W ten sposób Franz Xaver Kugler dał początek tak popularnemu obecnie radlerowi – napojowi składającemu się w ok. 60% z piwa a w ok. 40% z lemoniady.
(źródło Wikipedia)

Trendy konsumenckie
Zainteresowanie polskich konsumentów piwami lekkimi i bezalkoholowymi sprawiło, że między 2009 a 2015 r. zdołały one zwiększyć swój udział w rynku o 62 proc. Odbyło się to głównie kosztem piw mocnych, które w tym czasie najbardziej straciły na popularności (33 proc.).

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz