1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

„Zanurz się w bogactwie natury!” - nowa kampania Kasztelana

Nowa kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych, czyli Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz.

Kluczowym przekazem kampanii jest podkreślenie, że piwo Kasztelan jest blisko natury i czerpie z jej zasobów ponieważ powstaje z naturalnych składników. Ponadto nowy spot zwraca uwagę na wiele okazji, w których delektując się wyśmienitym piwem można wspaniale spędzać czas, ciesząc się towarzystwem najbliższych.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Zanurz się w bogactwie natury!” spot pokazuje sielską atmosferę letniego dnia i konsumentów cieszących się naturą – spędzających czas wśród sielskich krajobrazów lub delektujących się nią w piwnym kuflu.

W spocie widzimy dojrzałe, falujące łany pszenicy i jęczmienia, dorodne pole chmielu oraz strumień z krystalicznie czystą wodą.
- W spocie nawiązujemy do natury, aby pokazać konsumentom, że piwo Kasztelan jest mocno z nią związane. Kasztelan nie musi jej poprawiać, lecz tylko wykorzystuje bogactwo naturalnych składników i pozwala konsumentom cieszyć się nimi. Tym razem oprócz znanego już z wcześniejszych spotów piwowara - do zabawy dołączyli młodzi ludzie. Wykorzystaliśmy również efekt zabawnej iluzji – podkreśliła Olga Kozerska, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

Kasztelan 2

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz