Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

161123 Banner Euro PAN

Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa w nowej odsłonie

Pierwsza w Polsce i jednocześnie jedna z największych w Europie impreza poświęcona złocistemu trunkowi przechodzi duże zmiany – między innymi metamorfozie uległ logotyp i wizualna strona Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa, przyciągającego dziesiątki tysięcy fanów z kraju i z zagranicy.

Czytaj więcej...

Królewskie rewiry Warszawy

Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc. Każda z dzielnic ma swój unikalny charakter i tożsamość. Tę wyjątkowość dostrzega marka „Królewskie”, która w swojej komunikacji podkreśla związki mieszkańców Warszawy z ich najbliższą okolicą. W nowej kampanii marka opowiada o Warszawie w innowacyjny i niespotykany wcześniej sposób – stołeczne dzielnice przenosi na limitowaną kolekcję puszek w postaci unikalnych piktogramów.

Czytaj więcej...

Piwo w gospodarce i trendach konsumenckich

2 proc. - o tyle urósł w minionym roku rodzimy rynek piwa. Słabnie zainteresowanie piwami mocnymi, Polacy coraz częściej sięgają po piwa bezalkoholowe. Królem rynku jest nadal lager kupowany najczęściej w lokalnych sklepach, dla których piwo jest jednym z podstawowych źródeł dochodu.

Jak wynika z najnowszych danych Nielsena w 2016 r. branża piwowarska zanotowała wzrost ilościowy sprzedaży o 2,1 proc. W ujęciu wartościowym natomiast sprzedaż piwa wzrosła o 1,4 proc.

Czytaj więcej...

Wino i alkohole wysokoprocentowe na targach WorldFood Warsaw!

Polska to największy w Unii Europejskiej oraz czwarty na świecie producent wódki. Głównymi rynkami eksportowymi są m.in. Stany Zjednoczone i Francja, ale również Węgry, Wielka Brytania, Włochy i Kanada. Polskie marki docierają również do tych bardziej odległych miejsc na świecie jak Singapur, Hongkong lub Chile.
Polaków charakteryzuje wielki szacunek oraz duma z alkoholi narodowych. Podobnie jak Japończyków, którzy nieustanie podkreślają walory sake promując ją w kraju i na całym świecie. Polska wódka również powinna doczekać się takich czasów i promocji. Rodzimi producenci nieustannie odczuwają skutki podwyżki akcyzy na wyroby spirytusowe o 15 proc., do której doszło 1 stycznia 2014 roku. Co więcej Polska ma najwyższą stawkę akcyzy w regionie. Targi WorldFood Warsaw to szansa na nowe perspektywy w tych trudnych czasach .

Czytaj więcej...

Przemysł Żywności Przetworzonej Wykorzystuje Inicjatywy Freedom Foods do Zwiększenia Popytu

Choć bardzo rozdrobniony, globalny rynek przetworzonej żywności i napojów będzie notował wysoki wzrost w związku z kilkoma megatrendami. Główne siły wymuszające przeobrażenia na rynku obejmują wschodzące modele biznesowe, takie jak crowdsourcing, bazary i targowiska, grywalizacja i personalizacja masowa, które kształtują zmiany w handlu detalicznym, procesy społeczno-ekonomiczne, filozofię holistycznego podejścia do żywienia w epoce indywidualizmu poznawczego, oraz rosnącą popularność żywności Freedom Foods, która spełnia standardy etycznej produkcji.

Czytaj więcej...

Sidel otwiera nowe biuro w Polsce

Firma Sidel otworzyła we Wrocławiu nowe biuro, poprzez które chce oferować swoim klientom lepszą obsługę na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. Polskie zespoły Sidel przeniosły się do nowego biura w grudniu ubiegłego roku. Nowy obiekt zajmuje powierzchnię około 500 m2 i jest miejscem pracy 25 pracowników działów sprzedaży, obsługi w terenie, IT oraz finansów.

Czytaj więcej...

Opakowanie zrównoważone

Opakowania stają się nie tylko coraz bardziej przyjazne środowisku, ale są też wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Kierunek ten jest szczególnie widoczny w 2017 roku. Dzieje się tak, ponieważ firmy poszukują optymalnych rozwiązań dla środowiska, w połączeniu z korzyściami dla społeczności i oczywiście dla nich samych w aspekcie finansowym.

Czytaj więcej...

Jak czytać etykiety na produktach spożywczych?

Współczesny rynek jest bogaty w produkty spożywcze o bardzo różnej wartości odżywczej, jakości i w różnej cenie. Dodatkowo producenci na wiele sposobów zachęcają nas do zakupu określonego produktu. Jak zatem wybierać właściwie i świadomie? Podstawowym źródłem informacji pozwalającej ocenić produkt zarówno pod kątem jakości handlowej, jak i wartości odżywczej, jest etykieta. Dlatego tak ważne jest, by wiedzieć, co dokładnie można z niej wyczytać.

Czytaj więcej...

Szukaj

gmp 3110x1458

cidilines

kompendium