1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Numer 04/2011

4 2011
RYNEK

4 Branża owocowa wspólnie o przyszłości – kolejny etap rozwoju (K. Oleksy)
8 Rozwój i kondycja branży soków w Polsce na tle UE (J. Pawlak)
10 Soki, nektary, napoje niegazowane (A. Orłowska)
11 Sytuacja na rynku soków zagęszczonych w Polsce (B. Nosecka)
26 Chiny szansą dla polskich producentów napojów spirytusowych – rezultaty misji rolnej Unii Europejskiej w Państwie Środka (L. Wiwała)
28 Biopaliwowe problemy UE (A. Kupczyk, G. Wasiak, M. Madej, J. Osiak)
JAKOŚĆ PRODUKTÓW - DODATKI - SUROWCE
9 Cytrusy niezmiennie popularne
14 Wpływ temperatury na zawartość barwników antocyjanowych w przetworach owocowych (A. Górska, I. Ścibisz)
17 Jakość i aktywność przeciwutleniająca handlowych soków jabłkowych (E. Płuciennik, J. Kolniak-Ostek, J. Oszmiański)
20 Zagrożenia pozostałości pestycydów dla przemysłu przetwórczego wynikające z zastosowania środków ochrony roślin w uprawach (A. Miszczak)
24 Badania doświadczalne nad podwyższeniem stopnia wykorzystania chmielu na warzelni (KB)
30 „Dodatki do żywności z uwzględnieniem aromatów” Konferencja PFPŻ nt. przepisów dotyczących dodatków do żywności (M. Stus)
34 Stewia w świetle regulacji unijnych oraz najnowszych opinii EFSA (I. Wiśniewska, B. Jaworska-Łuczak, W. Wierzba)
WYDARZENIA BRANŻOWE - TARGI
16 Targi Gulfood 2011 w Dubaju (B. Groele)
23 Szkolenie dla producentów win gronowych z własnych upraw (K.O.)
24 Stowarzyszenie Regionalnych Browarów Polskich podsumowało swą aktywność w 2010 r. (map)
25 O-I rekrutuje w ramach programu „Grasz o staż”
35 BioFach 2011 - festiwal produktów ekologicznych (K.O.)
FELIETON
33 Widziane z Wiejskiej (90) (T. Pokrywka)
SERWIS INFORMACYJNY
36 Co nowego w świecie aromatów, dodatków i składników do żywności (K. Oleksy)
38 Napoje funkcjonalne (A. Bogacz)
39 Kalejdoskop ze świata napojów (K. Bogacz)

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz