Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

elektronika

 

Alkohol w piwie? Coraz mniej i rzadziej

Gdy temperatura za oknem rośnie, rośnie także apetyt Polaków na łyk czegoś orzeźwiającego. Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia, aż trzech na czterech (73 proc.) konsumentów napojów alkoholowych najwyżej ceni sobie orzeźwiające walory piwa. Choć polski piwosz najczęściej gasi pragnienie lagerem, coraz bardziej smakują mu piwa o niskiej zawartości alkoholu i piwa bezalkoholowe. Między wrześniem 2015 r. a sierpniem 2016 r. roku konsumenci wydali na nie blisko miliard złotych. Rządzące piwnym rynkiem trendy wyraźnie pokazują, że Polacy poszukują w piwie nie alkoholu, ale przede wszystkim smaku.

Czytaj więcej...

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca. Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.  

Czytaj więcej...

Leśne orzeźwienie prosto z Okocimia

Marka Okocim wprowadziła na rynek nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy radler to mix piwa (45%) i lemoniady o smaku limonki i owoców leśnych (55%).

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne.

Czytaj więcej...

Celebruj Dzień Św. Patryka i smakuj Guinnessa

Marka Guinness, jak co roku zachęca smakoszy piwa i nie tylko do wspólnego celebrowania irlandzkiego święta narodowego. Guinness to jeden z symboli Irlandii i tak jak Dzień Św. Patryka kultywuje irlandzkie wartości i ducha przyjaźni. Najlepiej więc celebrować to święto z przyjaciółmi przy pincie charakterystycznego czarno-białego, delikatnego w smaku stauta.

Czytaj więcej...

Rynek polskich mocnych alkoholi zmierza w kierunku premiumizacji

Branża spirytusowa liczy na stabilizację w 2017 r. Po kilku latach spadków związanych
z podwyżką podatku akcyzowego produkcja wraca do dawnego poziomu. Polacy częściej sięgają po alkohole z wyższych półek. Rynek wódek premium w 2016 r. wzrósł o kilkanaście procent, utrzymała się pozytywna dynamika wzrostu whisky. Problemem branży pozostaje szara strefa, która lekko spadła, ale ciągle sięga ponad 20% legalnego rynku, co odbija się na rentowności sektora.

Czytaj więcej...

Strongbow w nowej, większej butelce o poj. 800 ml

Strongbow, marka z wieloletnią tradycją i cydr numer 1 na świecie, zdobył także serca Polaków. Bardzo dobrze przyjęte zostały wszystkie trzy warianty wprowa-dzone na nasz rynek: Gold Apple, Red Berries i Dark Fruit. Teraz marka, wycho-dząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opa-kowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o po-jemności 800 ml.

Czytaj więcej...

Szukaj

gmp 3110x1458

cidilines

kompendium