Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

161123 Banner Euro PAN

Aktualności

Opakowanie zrównoważone

Opakowania stają się nie tylko coraz bardziej przyjazne środowisku, ale są też wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Kierunek ten jest szczególnie widoczny w 2017 roku. Dzieje się tak, ponieważ firmy poszukują optymalnych rozwiązań dla środowiska, w połączeniu z korzyściami dla społeczności i oczywiście dla nich samych w aspekcie finansowym.

Czytaj więcej ...

Rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes”

17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes. Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach.

Czytaj więcej ...

Sulimar wprowadził na rynek zestaw piw z okazji Dnia Świętego Walentego

Browar Sulimar  wprowadził na rynek zestaw 2 piw pod marką Cornelius z okazji Dnia Świętego Walentego. Jest to prawdopodobnie pierwsza koncepcja piwa walentynkowego. Ta ciekawa koncepcja obejmuje piwo dla kobiety - puszka w kolorze malinowym. Jest to malinowe piwo dla kobiety, subtelnie słodkie, delikatnie pachnące maliną, pięknie rubinowe – prezentujące tą łagodniejszą i piękniejszą część związku, które błogosławił Święty Walenty. Preparat malinowy, który nadał piwu unikalny smak został opracowany przez Zentis Polska Sp. z o.o. Piwo Cornelius Malinowy ma 5% obj. alkoholu i brzeczkę 12,9 % wag.

Czytaj więcej ...

Jak czytać etykiety na produktach spożywczych?

Współczesny rynek jest bogaty w produkty spożywcze o bardzo różnej wartości odżywczej, jakości i w różnej cenie. Dodatkowo producenci na wiele sposobów zachęcają nas do zakupu określonego produktu. Jak zatem wybierać właściwie i świadomie? Podstawowym źródłem informacji pozwalającej ocenić produkt zarówno pod kątem jakości handlowej, jak i wartości odżywczej, jest etykieta. Dlatego tak ważne jest, by wiedzieć, co dokładnie można z niej wyczytać.

Czytaj więcej ...

Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!

Jak wynika z badań, zaledwie co trzeci Polak sprawdza datę ważności na produkcie i jest to najczęściej sprawdzana informacja. To niestety efekt niedostatecznej wiedzy konsumentów na temat tego, co oznaczają informacje umieszczone na produkcie i jak można je przełożyć na wybór zdrowszej, a przez to lepszej dla siebie żywności. Dlatego Instytut Żywności i Żywienia przeprowadza kampanię edukacyjną pod hasłem: „Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!”. Jej celem jest przekonanie Polaków do porównywania etykiet, dokonywania korzystnych dla zdrowia wyborów, a co za tym idzie świadomego podejścia do żywienia.

Czytaj więcej ...

Nowa promocja marki Harnaś - MULTIMILIONER

1 lutego rusza MULTIMILIONER – nowa odsłona promocji piwa marki Harnaś. Jedna z największych na rynku loterii uatrakcyjnia w tym roku swoją mechanikę. Marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 złotych.

Czytaj więcej ...

Polskie piwowarstwo rzemieślnicze docenione na świecie

Polscy piwowarzy rzemieślniczy mają powód do dumy. Rodzime piwa i browary zostały docenione w prestiżowym rankingu RateBeer Best, który już od 15 lat ocenia piwa z całego świata oraz wskazuje setkom tysięcy fanów jakościowo najlepiej uwarzone trunki.

Czytaj więcej ...

„Europa, rynkiem dla polskich jabłek” - konferencja 28 III UP w Lublinie

Uprzejmie informujemy, że kolejna konferencja sadownicza odbędzie się w dniu 28 marca br. w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Temat konferencji: „Europa, rynkiem dla polskich jabłek”. Eksperci z zagranicy i naszego kraju przedstawią problemy i możliwości dalszego eksportu naszych jabłek do krajów zachodniej i wschodniej Europy.

Czytaj więcej ...

Kompania Piwowarska – zadowolona z ubiegłorocznych wyników, gotowa na nowy sezon

Już po raz kolejny Kompania Piwowarska zaprezentowała przed głównymi partnerami handlowymi i własnymi siłami sprzedaży kierunki strategii dla całej kategorii oraz plany dotyczące marek, wytyczone na najbliższe miesiące. Spotkanie było też okazją do pochwalenia się tegorocznymi nowościami. Wnioski są optymistyczne: sytuacja jest dobra, a dzięki zacieśnieniu współpracy z partnerami może być jeszcze lepsza!

Czytaj więcej ...

Browar Pilsweizer przedstawia plany na 2017 r. i podsumowuje 2016 - wzrost o ponad 40 proc.

Browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa w 2016 r. o ponad 40 proc. rok do roku. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z ub.r., wynosił 10 tys. hektolitrów). Plany na 2017 r. zakładają m.in. ustanowienie nowego rekordu produkcji i zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego piwa oraz rozpoczęcie budowania sieci pubów patronackich, na zasadach franczyzowych.

Czytaj więcej ...

Szukaj

gmp 3110x1458

cidilines

kompendium